MASSAGE 4 U
Annyeong ! thanx visit my world! btw fie bz sgt2 so blog akn bersawang ,jgn mrh! B1A4 LET FLY!!^^
❤BANA♫♪ELF❤: Heart Contest By KI

23 Jun 2013

Heart Contest By KI


Assalamuailaikum . tadi masa fie jalan-2 BW terjumpa lak contest ni dekat blog yg fie bw so fie join sbb sangat menarik! so korang join sekali ok rajin-2kan tangan klik banner. 
Contest ni diminta untuk kita story mory n tempek pic kita bersama tersayang  and ceritakan keistimewaan sebalik pic tesebut, jadi fie pilih pic ini !

Gambar ni buddy fie ambil pada last sem 2012. Sem akhir  kalau nak tahu yang dalam gamba ni lah BFF a.k.a Buddy fie yang fie rapat sepanjang sem. Sentiasa bersama.. Kami selesaikan masalah bersama, timbulkan masalah bersama, malah kami bersama dalam apa jua tugasan yang diberi sebagai pelajar multimedia. 

Cuma kami ! Tujuh lelaki dua perempuan .kenapa dua perempuan?? entahlah fie pun tak tahu kenapa dalam group kami hanya ada fie and buddy fie faizah.. yang lain fikiran tak ngam dengan kegilaan kami mungkin ! heheeh and gambar ni kami ambil di bukit merah laketown tahun lalu, Subsidi oleh kolej kami ! sapa tak suka sponser kan ! haruslah !!

Thank Lecture. Kami enjoy sama-2.. Mungkin setahun sudah berlalu dan kami hidup dengan haluan masing-2 tapi kenangan yang ada fie simpan kukuh dan insyaallah fie nak kekalkan persahabatan kami selamanya. Aku sayang korang ketat-2, Rindu gila nak kecohkan kelas, Rindu nak memancing bersama.. !!
btw !! hujung bulan Jun ni kami Konvo ! arhhh tak sabar nak kecoh lagi ! hep SAN4C tunggu ok !!

 

* heheh sori if terlebih gambar dari satu.. Cuma nak cakap
 " Ikatan yang dibina akan kukuh jika pegangan kita kuat pada yang satu "

5 ulasan :

IAMENULIS berkata...

http://schamanking.blogspot.com/2013/06/heart-contest-by-ki

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

banyak kenangan nih =)
tak apa dear kalau 2 perempuan pun. sbb momoy pun mcm tu juga. lagi teruk sorang je . haha... dari study sampai la ke keje =.=

Tanpa Nama berkata...

kawan sy habaq yg kawan dgn lelaki lagi senang. tak leceh.

:)

purplelicios berkata...

thanx all.tw xpe kwn dgn lelaki lg sng.lg2 yg sto kpala dgn kta.haha

 
ELF~BANA©ALL COPYRIGHT BY ME!