MASSAGE 4 U
Annyeong ! thanx visit my world! btw fie bz sgt2 so blog akn bersawang ,jgn mrh! B1A4 LET FLY!!^^
❤BANA♫♪ELF❤: Segmen Headerku comel

8 Jun 2013

Segmen Headerku comel






Annyeong Chingu ! Segmen ni fie rasa sgt menarik sbb ianya tentang story mory ! nak tahu sbb ap?? usha bawah


•*¨*•ELF/BANA/VIP o.n.l.y•*¨*•

header fie ni mempunyai maksud fie seorang yang sangat sangat meminat Dunia Hiburan K-Pop atau dikenali sebagi Korea Pop, Boleh Dikatakan Adik2 Fie Semua terpegaruh dengan virus kakak dia ni.. hahah kpop 4eva! *Overnyer aku!...Mungkin Ramai yang tak berapa suka bila dengar kpop, Bak kata pepatah Tak Kenal Maka Tak Cinta, Dah Kenal Kawin terus! anwys biarlah minat lain2 ok berbalik pasal header
---> header diatas adalah merupakan hasil titik peluh fie sendiri dan ia adalah merupakan
 sebuah kumpulan  yang diberi nama .....B1A4, apa tu ? maksudnya ialah One Blood type B,4 Blood type A! dicongak..congak maka jadilah B1A4..

Fie kerap tukar - tukar bentuk header sebab fie bukan minat satu kumpulan jer, tetapi peminat tegar BigBang! SuperJunior! B1A4 byk lagi la. kalau nak muatkan dalam satu header sesak tak bernafas rasanya..Header ni merupakan inspirasi buat fie, sbb ada bias fie iaitu CNU!(yang pakai spek mata tu)cute sgt bagi fie la sbb dorang ada sesuatu yg korang tak rasa tapi fie rasa *hehe ayat!, Rasanya cukup kot tang ni,,banyak-banyak nanti tak terbaca lak hehee,*Lari tajuk ke ?Heeee Maaf if tajuk dah terlari,

Kalau lari jugak Pandai2lah penganjur kejar ea.. hehe tersuka pulak bila hal hal cm gini, fie Join segmen ni bukan sbb hadiah ke ap tapi sebab dapat bercerita !! aaaa

BE THE ONE, ALL FOR ONE!! BYE!! ^^




7 ulasan :

Izza Sakura berkata...

Hi gud luck okes,

NUR HAFIZAH berkata...

CUTE header!! b1a4

pija hafeelin berkata...

@NUR HAFIZAH yke suka b1a4.. bkn kmo SHNIEE k nis,anwys thanx

Cahaya Kesempurnaan berkata...

@pija hafeelin
follow me http://nukilancintapurple.blogspot.com/

S.K.A berkata...

Assalam..dr segmen yg sama :) g.luck

http://www.minus-ska.blogspot.com/2013/06/segmen-headerku-comel.html

 
ELF~BANA©ALL COPYRIGHT BY ME!