MASSAGE 4 U
Annyeong ! thanx visit my world! btw fie bz sgt2 so blog akn bersawang ,jgn mrh! B1A4 LET FLY!!^^
❤BANA♫♪ELF❤: aku dah KONVO!

13 Julai 2013

aku dah KONVO!

Hooorayyyy!! HOOray !!
Aku dah KONVO!!!

Assalamuailaikum dan selamat berpuasa bagi semua keluarga islamku! hep! mesti korang perasankan.. sekarang ni musim konvo..
ect entry ni aku buat lama dah tapi terkepuk dlm simpanan, aku bz sngt la dengan baju aku tu hee.. untuk entry ni aku guna kata gnti nama fie kpd aku! hahah


aku kanvo tarikh 30 jun 2013 dekat perak..aku stay perak dua hari sebab nak reasel . kiranya pagi sabtu tu aku kena ada dekat dewan la.. sedih coz family aku datang hari ahad time konvo so aku stay perak dengan adik aku la..


perasaan!! NERVOUS sangat sangat.!!!! haha aku tak tahu nak pakai apa pergi reasel tu last-2 aku decide untuk pkai jean n tee biasa. kehkehkeh smpai dewan jumpa lect kene ketuk dengan mama(pangilan untuk lect kesayangan) haha tak pe la bukan aku sorang hahah part best bila all group dapat berkumpul balik.. rindu korang..gile sentap ! korang takkan jumpa aku mana satu kehkeh!!
girl group campur-2 class..* baju hijau depan 
sekali hujung tu bekas awek bekas pakwe aku kami still friend ! fuh lelaki! hahaah

Ahad pagi sebelum Konvo..btw ni tak lengkap 2 group ni.. baru separuh heheh
2 group? aku ada dua group.. one group boy/ one group girly ! di sebabkan semua membe aku ni mata mat saleh so lect panggil kami group contact lens! hahah lawak ! haha skema gila pkwe aku blakang belah kanan tu..werk !






dalam banyak-2 gambar yg buddy aku snap.ni la yg pling aku suka. sbb?? 
KAMI BERSAMA dalam Konvo ni !
"harap kita dapat kumpul bersama lagi/ dapat sambung belajar lagi/belajar sampai tue hee^^"

THINGS END.
BUT MEMORIES
LAST FOREVER.
_____________________________________________________________________


PROMOT PAGE  BAJU JAP


nak tee running man.. macam-2 warna ! gatalkan jari jemari u oll dengan tekan 999 eh jangan !!
heheh
tu dekat sidebar fie yg sponser tu .. terus ke fb.. hahah murah je tak sampai $$$40 malaysia taw..
MALAS ?? NAH LINK (love B1A4)

Tiada ulasan :

 
ELF~BANA©ALL COPYRIGHT BY ME!